Garanties
Met de module Garanties krijg je overzicht in alle (lopende) garanties en garantiemeldingen van ieder project op één plek.
✔ Al je garanties beheren in één overzicht
✔ Live status van garantiemeldingen
✔ Chatten met contactpersonen
De voordelen en mogelijkheden
Centraal gestructureerd
Centraal gestructureerd garanties van je projecten managen
Slimme functies
Vanaf het moment dat projecten opgeleverd worden, gaan de garantietermijnen in
Bijsturen met data
Ontdek trends in je garantiemeldingen
Module garanties
De module Garanties is dé slimme tool om alle garantiedocumentaties te beheren van je (lopende) projecten. Het systeem houdt bij of een garantie verlopen is en of een klacht nog binnen de termijnen valt. Maak een garantiemelding en zet deze automatisch door naar de garantiehouder.
Een alles-in-één-garantieoverzicht met garantiemeldingen, livestatus van garantietermijnen, garantiedocumenten- en houders, een chatfunctie en nog veel meer.
Al je garanties beheren in één overzicht
Aan iedere garantieregel kun je garantiedocumenten, garantiehouders, en een garantietermijn/onderhoudstermijn koppelen. Zo krijg je in één oogopslag inzichtelijk wanneer de garantie beëindigd, wat de garantie inhoud en welke relaties eraan gekoppeld zijn. Het garanties overzicht houdt rekening met je lopende projecten. Is je project opgeleverd? Dan start het garantietermijn op die datum.
Direct aan de slag
STA Software heeft 5 soorten garantie bibliotheken toegevoegd die je meteen kunt toevoegen aan je projecten. Zo kun je direct aan de slag met het registreren van garanties die vallen onder standaard termijnen
Actuele status van garantieklachten
Zodra er een klacht binnenkomt kun je een garantiemelding maken en versturen naar de garantiehouder. De garantiehouder krijgt de melding binnen via de mail en kan vanuit dezelfde mail het punt als gereed melden zodra deze is hersteld.
In het garantiemeldingen overzicht wordt voor ieder gemelde klacht de actuele status en de historie van het gemelde punt netjes bijgehouden zodat je alle gegevens bij de hand hebt als je bijvoorbeeld aan het chatten bent met de melder.
Chatten met contactpersonen
Het registreren van contactmomenten was nog nooit zo eenvoudig.
Zodra je een klacht hebt gemeld, ontvangt de melder een e-mail met de details over zijn klacht. Heb je meer informatie nodig over de melding, of wil je een statusupdate geven? Stuur dan een chatbericht vanuit het overzicht van garantieklachten. De melder kan hierop direct reageren vanuit de e-mail.
Is de klacht verholpen, dan krijgt de melder een melding dat zijn punt is afgehandeld.
Live Management View: nazorg/garanties overzicht
Vanuit het Live Management View overzicht ‘Nazorg’ kun je als manager in één oogopslag zien hoeveel meldingen er gemaakt zijn en wat de status is van de meldingen per project. Daarnaast kun je hier de genoteerde meldingen analyseren om erachter te komen waar je je als bedrijf op kunt gaan verbeteren.
Beschikbaar in diverse talen
Werk internationaal samen of met een meertalig team. STA Software is onder meer beschikbaar in het Frans, Duits, Engels, Spaans en Pools.
STA in de praktijk
Zo digitaliseer je bouwprocessen met succes
Ton-Pierre van Eekeren
Projectleider, BVR Groep
Overwin weerstand en haal meer waarde uit een digitale transformatie.
Klaar voor een gestandaardiseerd en gestructureerd bouwproces?
Kom in contact met een van onze experts
Tijdens een kort telefonisch gesprek analyseren we je behoeften en is er de mogelijkheid om een gratis presentatie op locatie te plannen.